  • 11. Data: 2006-09-10 13:17:35
    Temat: Re: Widywanie dziecka a brak rozwodu.
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    Nie wiem, moze mozna sprobowac zglosic porwanie na policje? Ze malzonka
    porwala Wasze dziecko i uciekla do swoich rodzicow i tam sie ukrywa, mimo ze
    jestescie malzenstwem, ze moze byc niebezpieczna i Twojemu dziecku grozi z
    jej strony (podobnie jak ze strony jej rodzicow) niebezpieczenstwo
    psychicznej i fizycznej przemocy? Dodac do tego dwoch swiadkow - Twoich
    znajomych, ktorzy zeznaja, ze jak byli u Ciebie w gosciach, to Twoja zona
    darla sie na male dziecko, zeby przestalo krzyczec i miala "zyle"?

    No i ogolnie, ze uciekla z dzieckiem bez powodow i martwisz sie, ze cos moze
    mu sie stac... bo jej na niczym nie zalezy... ?

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 12. Data: 2006-09-10 14:26:22
    Od: "Angie" <h...@W...fm>

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Nie wiem, moze mozna sprobowac zglosic porwanie na policje?

    Ty naprawde uwazasz, ze skladanie falszywego zgloszenia mu nie przysporzy
    problemow? W najlepszym przypadku zona bedzie miala dowod w sadzie ze facet
    jest gosciem niepowaznym, sklonnym do konfabulacji etc

    Angie

  • 13. Data: 2006-09-10 16:16:49
    Od: "tuti" <t...@i...pl>

    witam
    przede wszystkim sytuacja wygląa na tyle poważną, że nie powinien Pan dla
    dobra swoich relacji z dzieckiem, bez względu na to, kto jest winny
    rozejścia podejmować już zadnych kroków nieoficjalnych
    a więc:
    1. złożyć formalny wniosek do sądu o umożliwienie widzen z dzieckiem -
    prosze się ni ebać sądowego podwórka - może Pan napisać pozew tak, jak Pan
    widzi sytuację - gdy zrobi Pan to szybko to jest szansa, że będzie widać
    przed sądem, że zależało Panu na widzeniach z dzieckiem zanim matka złoży
    wniosek o rozwód
    2. Proszę poszukać najbliższego oddziału stowarzyszenia zajmującego się
    prawami ojca
    3. Nie wiem jaki jest Pana status materialny ale doradzałbym poszukanie
    jednak adwokata, nie musi to być wcale wielki majątek a parę pism będzie Pan
    miał przygotowane profesjonalnie
    Niestety, przed sądem ojciec broniący swoich racji na starcie ma
    konfrontację z kilkoma kobietami + żona, tak więc profesjonalna tarcza
    adwokata trochę też może pomóć
    pozdrawiam, życzę złożenia rodziny z powrotem

  • 14. Data: 2006-09-10 17:38:00
    Od: "INDYGO29" <I...@v...pl>

> [...]
    > adwokata trochę też może pomóć
    > pozdrawiam, życzę złożenia rodziny z powrotem

    Cały czas licze na pogodznie sie z żoną.
    Czy w jakiś sposób mozna prosić sąd o mediację??
    Ot tak dac rozwód bo zonie się odwidziało ?? Zaznaczam że bardzo ją kocham i
    naprawdę pragnęz nią zyć.
    Nie ożeniłem się z nią z zadnych innych powodów jak tylko z miłości. Nie
    miała niczego materialnego z czym mógł bym się ożenić jak tylko z miłosci do
    niej.
    Co z dobrem dziecka?? Przecież ono też powinno mieć ojca. Jak jej to
    tłumaczyć??

  • 15. Data: 2006-09-10 20:15:01
    Od: "tuti" <t...@i...pl>

> [...]
    > do
    > niej.
    > Co z dobrem dziecka?? Przecież ono też powinno mieć ojca. Jak jej to
    Wydaje mi się, że bardziej niż prawnej porady potrzebuje Pan kogoś do
    pogadania
    pozdrawiam, życzę żeby było lepiej

  • 16. Data: 2006-09-10 23:44:36
    Od: "tokaj1" <t...@p...onet.pl>

    Zostaw na razie miłośc w spokoju!
    Musisz pokazac żonie, że za nią już nie szalejesz jak w ubiegłym
    tygodniu :)))

    Skończ jakis kurs, zajmij sie swoim hobby, ucz sie języka. Jednym
    słowem: zainwestuj w siebie!
    Kup coś dziecku (nie musi byc drogie). Spróbuj je odwiedzić.
    Zrób tak kilkakrotnie. Możesz wziąc kogos za swiadka, kto poczeka na
    Ciebie przed domem.
    Chociaz nie jestem prawnikiem ale uważam, że gdybys napisał list
    żonie, że troszczysz sie odziecko, że pomimo waszej niezgody dziecko
    powinno mieć ojca i z nim się widywać aby się zdrowo rozwijało.
    Nie powtarzaj już, że zone kochasz bo to nie działa. Daj troche i
    jej i sobie czasu.
    Dziecku nic sie nie stanie jeżeli nawet nie będziesz je widział
    przez kilka miesięcy a nawet przez rok. Ty tez to przeżyjesz. Sprawy
    czasami wymagaja poswięceń.
    Wyrzuć z głowy mysli o zemście i zacznij zyć jak wtedy zanim ja
    poznałeś. Staraj sie jednak aby nikt nie nakrył ciebie z inna
    kobietą.
    Nie martw sie w podobnej sytuacji sa tysiące.
    Nie jest wilk taki straszny. U mnie trwało to latami i kilka lat juz
    sie wyprostowuje.
    U mnie zadziałało jak zainwestowałem w siebie. Zajałem sie muzyką.
    Ty też musisz wynaleźć cos , co odciągnie Ciebie na jakis czas od
    tematu.
    Głowa do góry. Jak potrzebujesz: pytaj. Na sądy i rozwody masz czas.
    Pozdrawiak: Kawelin

  • 17. Data: 2006-09-12 16:37:33
    Od: Sebcio <s...@w...com>

    INDYGO29 napisał(a):

    > Jestem "pokłócony" z żoną, nie mieszkam z nią. Ona mieszka z swoimi
    > rodzicami. Mamy dziecko - syna 2 miesięcznego. Nie mieszkając z nimi chciał
    > bym widywać syna ale zona z teściami mi to skutecznie utrudniają.

    Przeczytałem wątek... Odpowiedz sobie na pytanie czy matka jest dobrą
    matką dla dziecka i czy będzie w stanie wychować je przy Twojej pomocy
    finansowej ?

    Jeśli tak, to odpuść sobie raczej walkę. Płać na dziecko tak jak Ci
    tutaj radzą i olej żonę. Przeprowadź rozwód z orzeczeniem o jej winie (o
    ile uda Ci się dowieść że wina leży po jej stronie). To jedyna szansa
    aby uchronić się przed alimentami na rzecz żony. Oczywiście alimenty na
    rzecz dziecka będziesz płacił. Podejdź do sprawy mądrze i konsekwentnie.
    Skoro dziecko ma 2 miesiące, to masz czas na podejmowanie kroków tak aby
    nie miało świadomości tego co się dzieje. Przede wszystkim skorzystaj z
    pomocy prawnika. Zostaje liczyć na to, że matka wychowa dziecko w
    atmosferze spokoju. Jako ojciec pilnuj przede wszyskim interesu dziecka,
    nawet gdybyś miał zrezygnować ze swoich praw. Źle by było, gdyby dziecko
    miało cierpieć z powodu Waszej wojny. Pamiętaj, że ono zawsze będzie na
    linii ognia.

    To co napisałem powyżej to moje zdanie, nie muszę mieć racji. W każdym
    razie dziecko jest Twoje i tego nikt nie zmieni. Możesz liczyć na to, że
    gdy dorośnie to nawiążesz z nim kontakt. Jeśli będzie chciało.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 18. Data: 2006-09-13 18:22:45
    Od: "INDYGO29" <I...@v...pl>

    Użytkownik "Sebcio" napisał:

> [...]
    > razie dziecko jest Twoje i tego nikt nie zmieni. Możesz liczyć na to, że
    > gdy dorośnie to nawiążesz z nim kontakt. Jeśli będzie chciało.

    Przed sądem raczej nie wygram:( Nie mam swiadków na żadne zachowania z jej i
    teściów strony. Mieszkałem u nich. Nie wykażę że usłyszałem od zony " nie
    podoba ci się tak jak ja chcę to wypier..." itp itd. Teściów stosunku też
    nie przedstawię bo nie mam na to swiadków.
    Oczywiście z różnych sytuacji mozna coś niecoś wywnioskować ale nie wiem czy
    to nie będzie za mało??
    Np. wolała pójść mieszkać na stancję a nigdy do mnie do domu moich rodziców.
    Choć jej rodzice mieszkają w bloku a moi w domu jednorodzinym. Za nic w
    swiecie!!!
    Poruszenie tematu mieszkania u mnie zawsze wywoływało wojnę:( Pierwsze
    święta po slubie też tak samo. Jedziemy do jej rodziny do Lublina na
    wigilję!! A do moich rodziców mozna zajść na nastepny dzień. Zaproponowałem
    to zróbmy wigilje w domu teściów i po nie jmożna podejśc do mich rodziców bo
    też bym chciał spedzić pierwszą wigilję po ślubie z żoną i własnymi
    rodzicami! No to nowa wojna!! Mógł bym mnozyć przykłady zachowań ale zawsze
    to sa tylko fakty przedstawione przeze mnie:(( Jak zbierać dowody skoro
    nawet jej koleżanki oko w oko mówią mi o róznych sytuacjach przy których
    były i ktore je zaskakiwały które przemawiały na niekozyść żony. Ale w
    sądzie żadna NAPEWNO nie zechce świadczyć :((
    Pozdrawiam.