  • 1. Data: 2002-12-02 09:02:49
    Temat: Wiarygodność adwokata
    Od: "Luisa" <l...@p...onet.pl>

    Czy taki adwokat wysyłając do mnie pismo w imieniu swego zleceniodawcy
    powinien w owym piśmie w jakiś szczególny sposób przedstawić dowody na to,
    że faktycznie działa w imieniu takiej to a takiej firmy, tzn. powołać się na
    jakieś pełnomocnictwo (nr, data lub wręcz jego odpis?). Czy pismo wysłane
    przez takiego adwokata tylko ze stwierdzeniem: "działam w imieniu firmy X"
    ma jakąś wagę?
    Dzięki za pomoc.
    Pozdrawiam,
    Luiza

  • 2. Data: 2002-12-02 17:33:36
    Temat: Odp: Wiarygodność adwokata
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Luisa <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:asf7el$aul$...@n...gazeta.pl...
    . Czy pismo wysłane
    > przez takiego adwokata tylko ze stwierdzeniem: "działam w imieniu firmy X"
    > ma jakąś wagę?

    nie było pieczątki i podpisu? adw. przeważnie piszą pismo na firmowym
    papierze z oznaczeniem swojej siedziby i opatrzone takie pismo jest
    pieczątką i podpisem...
    Nie sądze by adwokat wysyłając takie pismo robił sobie coś wbrew prawu...

    Sandra

  • 3. Data: 2002-12-02 22:05:34
    Temat: Re: Wiarygodność adwokata
    Od: "Luisa" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:asg59u$i1p$...@a...dialog.net.pl...
> [...]
    > pieczątką i podpisem...
    > Nie sądze by adwokat wysyłając takie pismo robił sobie coś wbrew prawu...

    Była pieczatka i podpis, ale papier firmowy jakby od innych adwokatów...