  • Data: 2004-10-19 11:24:12
    Temat: WiFi i transmisja za granicę
    Od: Grzegorz Górnisiewicz <g...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam chyba dość nietypwoe pytanie, może mnie ktoś poinstuuje gdzie
    szukać, a być może będzie znał odpowiedź :)

    Pytanie:

    czy można transmitować sygnał radiowy (sieć WiFi) za granicę Polski? np.
    na Słowację? bez jakichkolwiek konsekwencji ? Próbowaliśmy coś znaleźć
    ze znajomym na ten ale jakoś nie udało nam się :(

    Oczywiście transmisja będzie płatna. Interesuje mnie tylko rozwiązanie
    po sronie polskiej, ale jeśli ktoś będzie wiedział jak to na słowacji
    wyglada byłoby na prawdę pięknie :)

    Pozdrawiam
    Grzegorz Górnisiewicz