  • 1. Data: 2009-01-05 16:47:24
    Temat: Kłopoty z blacharzem c.d.
    Od: "Marcus" <m...@a...pl>

    Witajcie!
    Mam nadzieję, że to będzie już ostatni odcinek tego serialu. Sprawa została
    już skierowana do sądu cywilnego. W każdym razie wygląda to tak - jak już
    pisalem, warsztat blacharski stanowił miejsce działalności spółki tworzonej
    przez ojca i syna. Właścicielem warsztatu jest ojciec, ktory zresztą tam
    mieszka. Okazało się, że spółka została rozwiązana, a usługi wykonuje tylko
    syn, korzystając z tegoż warsztatu jako "miejsca prowadzenia działalności".
    Jednak w wyniku konfliktów ojciec od pewnego czasu nie wpuszcza go na teren
    warsztatu. Mój samochód jest rozmontowany, ten który ma go złożyć do kupy
    nie może się do niego dostać. Ja, owszem, mogę sobie ten samochód w proszku
    zabrać, ale go nie zabiorę, bo nie mam ochoty płacić za lawetę, szukać teraz
    kogoś, kto zechce poprawiać po tamtym, a poza tym nie przyjmę
    odpowiedzialności, że zabrałem wszystkie elementy.
    Właściciel warsztatu uważa, że jego ta sprawa nie rusza, bo to nie on jest
    wykonawcą usługi. Czy w tej sytuacji mogę ja wezwać policję, żeby zmusiła
    starego do wpuszczenia syna do warsztatu, czy musi to zrobić sam syn?

    Pozdrawiam
    Marek