  • 1. Data: 2003-11-21 20:18:12
    Temat: Odwołanie od wyroku moze ktoś wie :)
    Od: "Madaa" <f...@i...pl>

    Ludzie może ktoś rozwiązę dręczący mnie właśnie problem
    Czy przy odwołaniu od wyroku jest przeprowadzany od nowa proces i czy sąd w
    razie czego może przywalić większą karę niż była ustalona przed odwołaniem i
    jak długo to trwaaa

  • 2. Data: 2003-11-21 21:12:33
    Temat: Re: Odwołanie od wyroku moze ktoś wie :)
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    Madaa wrote:
    > Czy przy odwołaniu od wyroku jest przeprowadzany od nowa proces

    to zależy

    > i czy sąd w razie czego może przywalić większą karę niż była ustalona przed
    odwołaniem

    to zależy, ale jeśli tylko oskarżony złożył apelację, to nie

    > i jak długo to trwaaa

    to zależy

    KG