  • 1. Data: 2008-01-15 08:32:44
    Temat: Wezwanie do sadu grodzkiego - czy prawidlowe
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Policjant dostarczyl wezwanie do stawiennictwa w sadzie grodzkim ds. wykroczen,
    podając numer sprawy i że z art. 98, ale
    bez podania w jakim charakterze (podejrzanego, swiadka, biegłego, specjalistę,
    tłumacza).
    Czy takie wezwanie nie zawiera wady prawnej (brak okreslenia, w jakim charakterrze)?
    A może wobec podania numeru akt - jednak nie zawiera?
    THX

  • 2. Data: 2008-01-17 16:42:00
    Temat: Re: Wezwanie do sadu grodzkiego - czy prawidlowe
    Od: "adam.eu" <a...@g...pl>

    666 <j...@w...eu> napisał(a):

> [...]
    charakter
    > rze)?
    > A może wobec podania numeru akt - jednak nie zawiera?

    Też jestem ciekawy, co mówią na ten temat przepisy. Miałem raz wezwanie na
    policję bez podania w jakim charakterze.

    Adam