eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWezwanie do KW jako swiadek w nieznanej mi sprawie - allegro? › Wezwanie do KW jako swiadek w nieznanej mi sprawie - allegro?
    From: "Kamilek" <u...@u...us>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wezwanie do KW jako swiadek w nieznanej mi sprawie - allegro?
    Date: Mon, 2 Oct 2006 17:45:31 +0200

    Witam!

    Mam takie pytanie bo sie niepokoje... Dostalem pare dni temu wezwanie z
    Komendy Wojewodzkiej (wydzial. Dochodzeniowo-Sledczy) aby sie stawic jutro
    itp. jako świadek w sprawie [tu numer sprawy RSD - XX/04 (domniemam ze
    sprawa z 2004r.? )] o przestepstwo z art. i tutaj kreska (nie wiem czemu
    kreska... czy niepostawili nikomu zarzutow ze kreska?).

    Zupelnie nie mam pojecia o co chodzi , za ostatnie 2-3 lata nic sie nie
    dzialo , nic nie widzialem , nic nie slyszalem , nie bylem swiadkiem
    niczego... Jedyna rzecz ktora moge podejrzewac to jakas sprawa oszustwa z
    allegro (bylo cos takiego 2x ze ja cos kupilem , ale ten ktos oszukal wiele
    osob przez ten czas zanim przelalem pieniadze i zamknieto mu konto... ja
    wystawilem negatywa i nic nie zglaszalem bo nie bylem poszkodowany w zaden
    sposob). Czy to moze byc to ? Tak stara sprawa z 2004r. ? az tyle to sie
    ciagnie ? Jesli to allegro to wydzial dochodzeniowo-sledczy? sprawa o
    Przestepstwo ? I az komenda wojewodzka tym sie zajmuje?

    Mam obawy bo to wiadomo co to moze byc , moze ktos chce w cos mnie wrobic ?
    Nigdy nie bylem przesluchiwany :-( Moze jakies rady ? Czy moge np. miec przy
    sobie dyktafon cyfrowy ktory bedzie w mojej kieszeni i bedzie nagrywal ? Czy
    to dozwolone ? (moze sie przydac , a to wiadomo?)

    Pozdrawiam i dziekuje