eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWezwanie do KW jako swiadek w nieznanej mi sprawie - allegro? › Re: Wezwanie do KW jako swiadek w nieznanej mi sprawie - allegro?
  • Data: 2006-10-02 17:37:56
    Temat: Re: Wezwanie do KW jako swiadek w nieznanej mi sprawie - allegro?
    Od: "Kamilek" <u...@u...us> szukaj wiadomości tego autora

    > Po zakonczeniu przesluchania zglos do protokolu wniosek o zwrot kosztow
    > przejazdu z miejsca zamieszkania do miejsca czynnosci - niezaleznie od
    > tego
    > czy przyszedles piechota czy przyleciales samolotem nalezy sie tyle co za
    > pociag osobowy II klasa.

    No dzieki dzieki za odpowiedzi... Pojsc napewno pojde bo dlaczego nie , co
    do dyktafonu to zobacze , mam malutki ten dyktafon to w kieszeni nikt nie
    zaczai ze jest a moze sie przydac roznie bywa...

    A co do zwrotow kosztow , mieszkam w tym samym miescie i dzieli mnie pare km
    od tej komendy , takze nie ma sensu sie ubiegac bo jak nawet :-)