eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Wepchniecie" listu w skrzynke i uszkodzenie zawartosci - kto odpowiada? › "Wepchniecie" listu w skrzynke i uszkodzenie zawartosci - kto odpowiada?
    From: "BartekB" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: "Wepchniecie" listu w skrzynke i uszkodzenie zawartosci - kto odpowiada?
    Date: Wed, 5 May 2004 13:32:04 +0200

    Witam.
    Wygralem w konkursie podkladke pod mysz. Przyslano mi ja listem zwyklym
    w kopercie babelkowej. Listonosz wepchnal ten list do skrzynki tak, ze
    zlozyl sie na pol i podkladka jest pozalamywana - nie da sie z niej
    korzystac.
    Czy poczta ma jakis obowiazek dbania o calosc listow? Dodam, ze drzwi
    mieszkania mam 2m od skrzynki, wiec prosciej bylo zadzwonic do drzwi i
    wreczyc niezniszczona przesylke, niz wpychac ja do skrzynki... Swoja
    droga dalo sie ja umiescic bez zginania wpol, tylko brzegi koperty
    pozaginalyby sie, ale podkladka byla cala.
    Czy za to zniszczenie zawartosci odpowiada poczta, czy organizator
    konkursu, ktory nie zadbal o dostateczne zabezpieczenie przesylki przed
    zniszczeniem?
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."