    From: "BartOlOmeW" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ważność Paszportu
    Date: Thu, 19 Feb 2004 21:27:28 +0100
    Sender: b...@o...pl@62.233.233.30

    Mam problem.
    Skończyła mi się ważność paszportu we wtorek.
    W piątek wybieram się do Słowacji z rodziną.
    Pobyt opłaciłem już w listopadzie.
    Sierota ze mnie po stokroć, ale nie zwróciłem
    uwagi, że paszport jest ważny tytko do 16-02-2004 r.
    W sobotę mamy 21-02-2004 roku !!!
    Czyli 5 dni po terminie ważności !
    Mało tego, podobno nie wolno opuszczać kraju, jeśli
    ważność paszportu jest krótsza niż 3 miesiące.
    Proszę o poradę.
    Mam 3 scenariusze.
    Jutro na kolanach będę czekać przed biurem paszportowym
    by wydali mi jakikolwiek KWIT przedłużający ważność paszportu.
    Jesli z tym nie wyjdzie to......
    Przed przekroczeniem granicy, udam się na Komendę Policji w Zakopanym
    i zgłoszę kradzież dokumentów - w tym PASZPORT.
    Mam nadzieję, że świstek od policji wraz z rezerwacją pozwolą
    "nagiąć" celników po stronie Polskiej i Słowackiej.
    Jeśłi i to nie wyjdzie, to poczekam zmiany warty,
    i pojadę na głupa; "no co Pan, ja mam paszport nieważny ? Niech Pan pokaże.
    Rzeczywsićie!"
    I znowu na litość.

    Innych pomysłów nie mam, więc
    proszę o radę w tej trudnej dla mnie sprawie.
    Może wiecie coś o "dobrej" współpracy narodów
    Polski i Słowacji i o niesprawdzaniu paszportów na garnicy ? Może ?

    Pozdrawiam

    BartOLOmeW