  • 1. Data: 2007-12-20 20:51:24
    Temat: Wartosc spadku - jak to jest liczone?
    Od: "Mr.Jack" <m...@W...org>

    Otrzymalem spadek po mojej mamie. Nie zostawila mi nic poza prawem do
    spoldzielczego lokatorskiego mieszkania i wkladu wyliczonego przez ksiegowa
    spoldzielni na wartosc w wysokosci 20.000 zl. Czy moim calkowitym spadkiem
    jest ten wklad, czy tez wartosc obecna mieszkania? Przypomne, mieszkanie nie
    jest wlasnosciowe, a jedynie lokatorskie.

    Czy banki scigajace mnie za odziedziczone dlugi mamy maja prawo wymagac ode
    mnie splaty do tych 20.000 zl czy do rynkowej wartosci mieszkania
    (lokatorskiego!) - np. 250 000 ? Oczywiscie spadek wzialem z dobrodziejstwem
    inwentarza.

    --
    Jacek "Mr.Jack" Sawicki
    http://www.motocykl.org | http://www.motocykl.org/thundercat

  • 2. Data: 2007-12-20 20:55:55
    Temat: Re: Wartosc spadku - jak to jest liczone?
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Mr.Jack pisze:
> [...]
    > jest ten wklad, czy tez wartosc obecna mieszkania? Przypomne, mieszkanie nie
    > jest wlasnosciowe, a jedynie lokatorskie.

    wkład, lokatorskie prawo do lokalu nie jest dziedziczne

    skąd taka rynkowa wartość mieszkania?

    KG

  • 3. Data: 2007-12-20 22:37:33
    Od: "Mr.Jack" <m...@W...org>

    kam wrote:

    > wkład, lokatorskie prawo do lokalu nie jest dziedziczne

    Inaczej mowiac wartosc mojego spadku to tylko wartosc wkladu? I nic innego
    zwiazanego z mieszkaniem (nie mowie o meblach itp)?

    > skąd taka rynkowa wartość mieszkania?

    Przyklad, zgaduje. To jest 49m2 na 4 pietrze z ciemna kuchnia w starym
    budownictwie blokowym.

  • 4. Data: 2007-12-20 22:50:00
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Mr.Jack pisze:
    > Inaczej mowiac wartosc mojego spadku to tylko wartosc wkladu?

    tak

    > Przyklad, zgaduje. To jest 49m2 na 4 pietrze z ciemna kuchnia w starym
    > budownictwie blokowym.

    tyle że lokatorskie prawo jest niezbywalne...

    KG

  • 5. Data: 2007-12-21 10:40:35
    Od: "Mr.Jack" <m...@W...org>

    kam wrote:

    > tak

    > tyle że lokatorskie prawo jest niezbywalne...

    Dla mnie juz wszystko jasne, dziekuje.

    --
    Jacek "Mr.Jack" Sawicki
    Klub Thundercata: http://www.motocykl.org/thundercat