  • 1. Data: 2003-10-16 20:32:41
    Temat: Wartość przedmiotu sporu
    Od: gregor <g...@p...onet.pl>

    Czy brak w pozwie o naruszenie posiadania wartości przedmiotu sporu
    stanowi brak formalny tego pisma?

    pozdrawiam
    Karol

  • 2. Data: 2003-10-16 20:51:54
    Temat: Re: Wartość przedmiotu sporu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Raczej tak, bo sąd nie ma jak wyliczyć wartości wpisu sądowego. Zostaniesz
    wezwany do usunięcia tego braku. szkoda czasu.

  • 3. Data: 2003-10-16 21:12:16
    Od: gregor <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Raczej tak, bo sąd nie ma jak wyliczyć wartości wpisu sądowego. Zostaniesz
    > wezwany do usunięcia tego braku. szkoda czasu.

    to nie ja, ja bym nie zapomniał. Ale zaciekawiło mnie to.
    Sprawa wygląda tak że mam napisać dla kogoś odpowiedz na pozew, a gdy
    zobaczyłem pozew nie ma wartości przedmiotu sporu, co mnie lekko
    zdziwiło.... W zasadzie przy odpowiedzi na pozew powinno się podać
    wartość więc nie wiem co teraz napisać.

  • 4. Data: 2003-10-17 00:45:26
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

    > Raczej tak, bo sąd nie ma jak wyliczyć wartości wpisu sądowego. Zostaniesz
    > wezwany do usunięcia tego braku. szkoda czasu.

    Akurat wpis od pozwu o naruszenie posiadania jest staly i wynosi 80 zl. Co
    nie wplywa moim zdaniem na obowiazek oznaczenia przez powoda wartosci
    przedmiotu sporu.

    Dan.

  • 5. Data: 2003-10-17 08:26:39
    Od: gregor <g...@p...onet.pl>

    > Akurat wpis od pozwu o naruszenie posiadania jest staly i wynosi 80 zl. Co
    > nie wplywa moim zdaniem na obowiazek oznaczenia przez powoda wartosci
    > przedmiotu sporu.
    >
    > Dan.

    coś konkretnego, dzięki

    pozdrawiam