  • 1. Data: 2003-10-16 20:13:07
    Temat: Przepraszam...
    Od: "Katarzyna Wagner" <k...@N...gazeta.pl>

    Przepraszam wszystkich za te wczesniejsze maile... To wina mojego komputera.
    Zawiesil sie i narobil balaganu.
    Jeszcze raz przepraszam.

    Katarzyna Wagner.

  • 2. Data: 2003-10-16 20:22:27
    Temat: Re: Przepraszam...
    Od: "Roman G." <r...@g...pl>

    Katarzyna Wagner <k...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Przepraszam wszystkich za te wczesniejsze maile... To wina mojego
    komputera.

    A ja już podejrzewałem czkawkę ;-))

  • 3. Data: 2003-10-17 06:19:47
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Przepraszam wszystkich za te wczesniejsze maile... To wina mojego
    komputera.
    > Zawiesil sie i narobil balaganu.

    Komputer sie zawiesil, a ty w swoim zacieciu klikalas gdzie popadnie.
    Potem sie odwiesil i wykonal wszystko jak nalezy ...

    Nieraz spotykam sie z takim przypadkiem: pani drukuje dokument, klika w
    Print, potem Ok i czeka ... ale dokument nie wychodzi, no to co ?
    jeszcze raz Print/OK ..... a moze za trzecim razem ? W koncu podchodzi
    do drukarki i ... wlacza ja ;-)

    A potem jest latanie i darcie wlosow, bo komputer sie zawiesil ;))))
    --
    Krzysiek, Krakow, http://www.ceti.pl/~jimi/