  • 1. Data: 2003-10-16 20:38:41
    Temat: Opłata za załozenie KW
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Witam!
    Piszę na grupę po raz pierwszy, dlatego na początku pozdrawiam wszystkich
    cieplo.
    Mam do Państwa pytanie: złożyłem w sądzie wniosek o założenie KW i o wpis
    hipoteki. Sytuacja wyglada tak, że jest to spółdzielcze własnościowe prawo
    do lokalu, rynek wtórny, cena rynkowa z aktu to 90 000 zl, a cena podana
    przez Spnię to 58 428 zł.
    Sąd wezwał mnie do zapłaty dwóch kwot: 1240 zł i 403 złote, wyliczajac
    wartosci od ceny rynkowej (tak mniemam poobliczeniu wpisu stosunkowego). Czy
    tak precyzuje rozporządzenie o kosztach sądowych w tej sprawie, tzn. czy
    podstawą jest wartość rynkowa?
    Pozdrawiam
    Arkadiusz Burek