    From: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [Warszawa] Karta miejska i zakup biletu przed podwyżką?
    Date: Wed, 2 Apr 2008 18:48:28 +0000 (UTC)

    Witam Was serdecznie.

    Dziś kupiłem kartę miejską ZTM. Na niej zakodowany powinien być bilet
    90 dniowy normalny imienny. Cena tego biletu wg obowiązującego
    cennika wynosi 166zł.

    Po dzisiejszym skasowaniu biletu (karty) okazało się, że ważna jest nie
    90 dni, lecz 85! (do 26 czerwca 2008)

    Za nic nie potrafię zrozumieć dlaczego tak się stało, dopóki znajoma nie
    przypomniała mi o podwyżce cen biletów, która nastąpi od 2 czerwca 2008.
    Wg nowego cennika ten sam bilet 90 dniowy będzie kosztował 196zł.

    Ale dopiero doznałem szoku, jak po przeliczeniu 60 dni (do 1 czerwca)
    po (166zł/90dni) oraz dodaniu do tego 25 dni po (196zł/90dni).
    Wychodzi równe 85dni za 166zł.

    Ale mam mieszane uczucia i wydaje mi się, że podwyżka cen nie może
    nastąpić przed 2 czerwca (pomimo iż 2 czerwca będzie nadal ten sam
    bilet obowiązywał).

    Czy mógłby to ktoś ocenić od strony prawnej? Jutro mam zamiar iść do
    biura ZTM i złożyć reklamację, ale wcześniej chciałbym usłyszeć komentarz
    na ile będą mogli mi jutro wciskać przysłowiowy kit.

    Linki do cenników:
    obecny: http://www.ztm.waw.pl/taryfa.php
    nowy: http://www.ztm.waw.pl/nowataryfa.pdf

    Jacek