    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: glumek <g...@g...com>
    Subject: Wada ukryta - pytanie
    Date: Wed, 17 Jun 2020 09:11:02 +0200

    Witam
    Sprzedałem ostatnio samochód - sprowadzam - przy kupnie powiedziałem że
    jest lekki zgrzyt przy zmianie biegów z 2 na 3, ale zeby tego zgrzutu
    uniknac trzeba mniej dynamicznie zmienic bieg i wtedy wejdzie gładko.
    Przy jezdzie probnej słyszeli to, pozniej ja wsiadłem i tez czasem było
    to słychać.
    Wczoraj zadzwonił kupujacy i powiedział że chce oddac samochód bo gdzies
    był na serwisie i powiedzieli ze synchronizator jest uszkodzony i ze
    koszty naprawy to ok 1500 zl, bo powiedział ze zataiłem usterke.A nic
    nie zatajałem bo powiedziałem jak jest.
    Pozniej mowił zebym dał pieniadze na naprawe.
    Samochód 10 letni, przebieg ponad 250 tys

    Co byscie zrobili na moim miejscu?