    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [WYPADEK] czy policja złamała praw o?
    Date: Sat, 17 Jan 2004 00:31:46 +0100

    On Wed, 14 Jan 2004, poreba wrote:
    [...]
    >+ Ale, ale, my tu o traktorach i autach, bez kart rowerowych proszę.

    No, jak zwykle cykliści podpadli ;)

    >+ A jak z tym garażem, będzie mandacik za kolizję?

    Hm... Już pytałem czy zniszczenie (nieumyślne) mienia o umiarkowanej
    wartości (czyli owo "pogięcie blachy") może być podstawą do wymierzenia,
    bo sam tego nie wiem :[ a czytać mi się już nie chce :] - *sądzę*
    że nie, ale wcale się nie zdziwię ew. przepisem "że tak".
    Natomiast czy może być mandat wynikający ze złamania prawa drogowego...
    to po wykładzie Roberta o relacjach ziemia-woda-powietrze zacząłem się
    zastanawiać czy prawo górnicze również reguluje jakoś pierwszeństwo
    drążenia pod ziemią z prawej czy z lewej - i też się (na dziś)
    poddaję :[ !

    pozdrowienia, Gotfryd