  • 11. Data: 2007-02-02 23:58:03
    Temat: Re: [WKU] Wymuszenie podpisu ?
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "Gandalfini" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...

    > Groźba spowodowania postępowania karnego nie jest groźbą karalną.

    jezeli nie ma na celu ochrony poszkodawnego to jest.
    odsylam do rozszerzonej definicji grozby bezprawnej zawartej w art 115
    ust. 12 kk

    P.

    --
    http://www.NiesfornaZyta.pl za 5 dni zaatakuje

  • 12. Data: 2007-02-03 00:31:27
    Temat: Re: Wymuszenie podpisu ?
    Od: Jasek' <j...@p...onet.pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > Ale ja nie jestem gruby :P Tylko ciężki kościeć i porządna "obudowa"
    > robią swoje ...

    Moglbys zostac skierowany do walki z czolgami. Na klaty :)

    Jacek

  • 13. Data: 2007-02-03 08:12:05
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > Moglbys zostac skierowany do walki z czolgami. Na klaty :)

    Na armaty ... :P

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl/

  • 14. Data: 2007-02-03 09:54:01
    Od: "Gandalfini" <g...@g...com>

    On 2 Lut, 21:54, "*piotr'ek*" <piotr*eknu...@gazetaskasuj.pl> wrote:

    > Co to znaczy WYMUSIŁ? Nie pogoniłeś trepa? Cienias...

    Katował mnie 2 godziny, kazał pisać pismo, że nie odbieram karty
    powołania. Gdy ją pisałem sporządził już notkę do porkuratura.
    Wymiękłem ;)

  • 15. Data: 2007-02-03 09:57:27
    Od: "Gandalfini" <g...@g...com>

    On 3 Lut, 00:58, Sowiecki Agent
    .pl> wrote:

    ps.com...

    > jezeli nie ma na celu ochrony poszkodawnego to jest.
    > odsylam do rozszerzonej definicji grozby bezprawnej zawartej w art 115
    > ust. 12 kk

    W moim przypadku zdecydowanie nie miało to celu ochrony
    poszkodowanego. Mogłem doniesć jakiekolwiek papiery na ponowną komisję
    w ciągu kilku dni (tego samego dnia jak wspomniałem, nie dało rady)
    Dzięki za namiar ;]

  • 16. Data: 2007-02-03 11:00:12
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Katował mnie 2 godziny, kazał pisać pismo, że nie odbieram karty
    powołania. Gdy ją pisałem sporządził już notkę do porkuratura.
    Wymiękłem ;)

    No to na przyszłość będziesz wiedział, że NIKT NIE MA PRAWA WYMUSIĆ NA TOBIE
    JAKIEGOKOLWIEK PODPISU. A do prokuratora to on może sobie pisać ile wlezie.

    +inż.leva+

  • 17. Data: 2007-02-17 23:49:30
    Od: "ARO" <n...@d...mejla>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@N...ceti.pl> napisał :

    > Co za patriota :) Mnie minister nie chciał, widocznie byłem zbyt
    > kosztowny (but 48, wzrost 200, waga 125) ... moze ty tez sprobuj tego
    > sposobu ? :D

    Moj kolega juz tak probowal - dostal kat. A z paragrafem i wzieli go... do
    reprezentacyjnej :) , tyle ze z niego jest konkretny kafar.

    pzdr

    --
    ARO