    From: "Dante" <d...@w...vp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: WEZWANIE - co robić?!
    Date: Tue, 19 Sep 2006 13:06:48 +0200

    Witam,

    Jestem niemal absolwentem wyższej uczelni (skończony Y rok, obrona pracy
    mgr'skiej w październiku). Otzrymałem przed chwilą WEZWANIE do WKU w celu
    "powołania do pełnienia czynnej słuzby wojskowej". Mam prośbę o
    rozszyfrowanie zagrożenia. Nie muszę chyba dodawać, ze średnio uśmiecha mi
    się rzucać pracę (już ponad rok zatrudnienia). Czy ww. wezwania oznacza, iż
    automatycznie dostanę powołanie do wojska czy może jest tylko podstawą do
    wszczęcia okresu 12 m-cy, po którym zosatnę przeniesiony do rezerwy? na moje
    nieszczęście mam kategorię A więc ryzyko jest spore. Proszę o jakąś rzeczową
    podpowiedź.

    Dante