eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWAŻNE › WAŻNE
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinte
    rnet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "adam" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: WAŻNE
    Date: Wed, 28 May 2003 15:15:17 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 16
    Message-ID: <bb2cvl$ar6$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pa40.pabianice.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1054127926 11110 213.77.181.40 (28 May 2003 13:18:46
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 28 May 2003 13:18:46 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:147612
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Oddalem dysk do reklamacji, do sklepu gdzie go kupilem, na dysku jest ich
    plomba gwarancyjna. Jednak sklep odmawia uwzglednienia gwarancji, poniewaz
    wierzchnia nalepka dysku jest odklejona na dl 1 cm. Zaslaniaja sie decyzja
    dystrybutora, ktory uznal ze warunki gwarancji zostaly zlamane, wlasnie
    przez odklejenie tej naklejki. Czy jest jakas mozliwosc wyegzekwowania tej
    gwarancji, skoro mam jeszcze wazna gwarancje tego sklepu ???

    Prosze o pomoc, sprawa jest bardzo pilna.

    Pozdrawiam

    adam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1