  • 31. Data: 2007-08-03 13:23:17
    Temat: Re: W ktorej prokuraturze postarzyc sie na bank ?
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 03 Aug 2007 12:37:20 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

    > A skąd wiesz? To tak jak skrzynka w Wydziale Oświaty w UM. Skrzynki są.
    > Część jest nieprzydzielona szkołom, część była kiedyś, ale już szkoły nie
    > ma.

    Dokładnie rzecz biorąc to się zakłada konto i przydziela mu numer
    - można mieć jedno konto z wieloma numerami.
    Tak jak buduje dom i przydziela mu numer pod który będą trafiać listy
    (względnie jeśli to blok to ma kilkanaście numerów ze względu na lokale).

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 32. Data: 2007-08-03 15:55:46
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 3 Aug 2007 10:57:44 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Właśnie o to chodzi - jak wygenerujesz PRAWIDŁOWY numer, to on może
    > wskazywać na NIEISTNIEJĄCE konto - konto, które byc może ktoś kiedyś
    > założy, albo ktoś kiedyś miał i zamknął.

    No tak :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 33. Data: 2007-08-03 23:22:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "pluton" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > AFAIR to tez było PKO.

    > Nie wiem, czy to moja rola prowadzić jakieś śledztwa bankowe.

    A kto źle wysłał pieniądze? Kto bankowi podał zły numer konta?

  • 34. Data: 2007-08-06 07:50:14
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > A kto źle wysłał pieniądze? Kto bankowi podał zły numer konta?

    A kto zlozyl reklamacje i prosil o wstrzymanie przelewu ?

    A kto w banku docelowym zaksiegowal pieniadze na nieistniejace konto ?

    pozdrawiam
    pluton

  • 35. Data: 2007-08-06 08:14:01
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 6 sierpnia 2007 09:50
    (autor pluton
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f96jqa$j0a$1@news.onet.pl>):

    > A kto w banku docelowym zaksiegowal pieniadze na nieistniejace konto ?

    Ale skąd wniosek, że nieistniejące. Numer był poprawny, więc trafiło to na
    jakieś konto... Wg dyspozycji przelewcy.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl