    From: "Falot" <f...@d...op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Użycie gazu obronnego
    Date: Mon, 10 Nov 2003 00:33:17 +0100

    Proszę o odpowiedź.
    Rozważam zakup gazu w sprayu (w żelu, w sprayu; gaz pieprzowy, CS - jeszcze
    nie wiem dokładnie)
    Jakie mogą być konsekwencje prawne użycia go wobec potencjalnego napastnika
    (np. napad)?
    Czy taki gaz traktowany jest jako BROŃ?
    Czy jeśli użyję go np. wobec kilku osiłków będzie to użycie narzędzia
    niewspółmiernego do narzędzia napastnika?
    Czy używając go wobec napadającej mnie osoby mogę stać się zatem
    "napastnikiem"?

    Czy ma ktoś własne doświadczenia? Jaki gaz warto i czy jest to bezpieczne w
    codziennym noszeniu?