  • Data: 2005-04-14 21:42:04
    Temat: Uzupełnienie pytania PRAWO.... czy mog
    Od: "Aleksander" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    dziękuję z odpowiedzi.
    Chciałbym jeszcze jedno pytanie postawić.
    mam telefon, to jest mój telefon w TPSA i wszyscy o tym wiedzą.
    Czy mogę zatem swobodnie nagrywać wszystkie rozmowy z Mojego telefonu??
    W końcu to jest mój prywatny telefon i ja za niego płacę.

    I jeszcze jedna kwestia.
    Dostaję chyba wskutek trojana , pocztę mailową.
    Z treści tej poczty wynika jednoznacznie, że ktoś prowadzi działalność
    przestępczą.
    Ponieważ tego jest coraz więcej, czy mogę to sprzedać np. policji, bez
    narażania siebie, na zgodne z Prawem ukaranie, za nielegalne posiadanie
    informacji??
    Z góry dziękuję
    pzdr
    Alx