  • 11. Data: 2006-09-11 22:30:38
    Temat: Re: Uwidacznianie cen w sklepie
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Markus Sprungk" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ud2kerij7tti.xjypf56bw9lu$.dlg@40tude.net...
    > Czy my cały czas piszemy o niewielkim sklepie osiedlowym czy już się
    > nieoczekiwanie wątek zmienił? :>

    Kolegą witkiem się nie przejmuj. :)

    Piotr

  • 12. Data: 2006-09-11 22:42:30
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    PiotRek wrote:
    > Użytkownik "Markus Sprungk" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > Kolegą witkiem się nie przejmuj. :)

    Pisałem, że wielu rewelacji można uniknąć jak się wie o czym się pisze.
    Następny post zapewne będzie, że w supermarkecie jakimś tam, straż
    miejska wlepiła mandat za brak czytników kodów kresokwych, bo klient po
    wyjściu głośno narzekał.

    Jeśli masz coś do dodania na temat, to bardzo proszę, jak nie, to po co
    piszesz.

  • 13. Data: 2006-09-11 22:51:16
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyjściu głośno narzekał.
    >
    > Jeśli masz coś do dodania na temat, to bardzo proszę, jak nie, to po co

    Mowa jest o niewielkim sklepie osiedlowym, jakbyś nie zauważył.
    Robisz z siebie pośmiewisko na tej grupie od dawna - może
    już wystarczy?

    Piotr

  • 14. Data: 2006-09-11 23:02:07
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    PiotRek wrote:
> [...]
    >
    > Mowa jest o niewielkim sklepie osiedlowym, jakbyś nie zauważył.
    > Robisz z siebie pośmiewisko na tej grupie od dawna - może

    A to ustawę stosuje się inaczej do niewielkich sklepów osiedlowych?
    Jak ma się wielkość sklepu do rewelacji, że ceny mają być uwidocznione
    zawsze i jest to napisane w ustawie jak byk.
    Chyba totalnie nie zrozumiałeś o czym mowa.
    Co do twojej działalności na grupie to nie zauważyłem żadnej, nawet
    takiej z której możnaby się pośmiać. Raczej mizernie wypadasz w
    statystykach.

  • 15. Data: 2006-09-12 03:26:01
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > A to ustawę stosuje się inaczej do niewielkich sklepów osiedlowych?
    > Jak ma się wielkość sklepu do rewelacji, że ceny mają być uwidocznione
    > zawsze i jest to napisane w ustawie jak byk.

    Mowa była o czytnikach, miszczu.

    --
    Piotr

  • 16. Data: 2006-09-12 04:26:20
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    PiotRek wrote:
    > Użytkownik "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości
    >
    > Mowa była o czytnikach, miszczu.

    Weź ty przeczytaj od początku i może załapiesz, bo jak widzę ciężko ci
    to idzie.
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał radośnie, że właśnie odkrył, że
    ceny musza być na towarze i cieszył się że pani w sklepie zarobiła mandat.
    Więc mu odpisałem, że gdyby przeczytał rozporządzenie o cenach to
    wiedział by nie tylko, że ceny muszą być na każdym towarze, to
    wiedziałby też jeszcze kiedy nie muszą być, oraz wiedziałby kiedy i
    gdzie oprócz cen wymagane są czytniki kodów kreskowcyh.

    Ale ty jak widzę nie za bardzo łapiesz satyrę, więc cię już więcej nie
    będę męczył.
    Napisz coś mądrego związanego z prawem to może jeszcze będziemy mieli
    okazję pogadać.
    Narazie to ja idę spać.