  • 1. Data: 2008-03-03 17:15:35
    Temat: Uszkodzony tv - jak wymienic - nietypowe
    Od: "TN" <d...@p...onet.pl>

    Witam,
    Maly skrot informacji:
    Firma X w ktorej pracuje wyslala mi jako nagrode (wczesniej byl organizowany
    konkurs) tv. Telewizor zostal zakupiony w firmie Y. Firma Y wyslala
    przesylka kurierska tv bezposrednio do mnie. Tv jest niesprawny (wada nie do
    wykrycia przy kurierze).
    Wydawalo mi sie, ze nie bedzie zadnego problemu z wymiana na nowy, ale...
    Firma Y nie chce przyjac ode mnie tv bo nie ja bylem jej klientem (tylko
    firma X)
    Firma X zada dostarczenia pisemnego potwierdzenia wady przez serwis. Serwis,
    z ktorym sie kontaktowalem stwierdzil podczas rozmowie telefonicznej ze oni
    takich zaswiadczen nie wydaja :)
    Aktualnie jestem w kropce :P
    Ktos w tym wszystkim musi byc nadgorliwy albo mijac sie z prawda
    Tylko kto?
    darky
    Wszystkie podpowiedzi co z tym fantem dalej zrobic mile widziane

  • 2. Data: 2008-03-04 10:10:18
    Temat: Re: Uszkodzony tv - jak wymienic - nietypowe
    Od: "Lord_Hunter" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "TN"

    > Firma X zada dostarczenia pisemnego potwierdzenia wady przez serwis.
    > Serwis, z ktorym sie kontaktowalem stwierdzil podczas rozmowie
    > telefonicznej ze oni takich zaswiadczen nie wydaja :)

    Najprostrzy sposob to poprosic serwis o wystosowanie pisma o nie wydawaniu
    zaswiadczen odnosnie uszkodzenia urzadzenia i z takie pisemko wyslac firmie
    X ? :)

    Mialem dosc podobny problem i udalo sie polubownie wlasnie z serwisem w ten
    sposob go zalatwic :)

  • 3. Data: 2008-03-04 15:31:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 3 Mar 2008, TN wrote:

    > Firma X zada dostarczenia pisemnego potwierdzenia wady przez serwis.

    Może tak: znasz powód?
    Jak nie, to jeden Ci podsunę: w razie jakby wyszło że wysłanie do naprawy
    było bezzasadne, gwarant/sprzedawca może dochodzić kosztów przesyłki
    i doliczyć "za stwierdzenie że sprzęt jest dobry", bo to stwierdzenie
    jednak kosztuje :)
    To nie musi być jedyny powód.

    > Aktualnie jestem w kropce :P
    > Ktos w tym wszystkim musi byc nadgorliwy albo mijac sie z prawda
    > Tylko kto?

    IMO, jeśli firma X zdaje sobie :P sprawę dlaczego chce oświadczenia
    z serwisu, to powinna zadowolić się Twoim zaświadczeniem, iż
    pokryjesz koszty w razie jakby wyszło iż teza o uszkodzeniu była
    nieprawidziwa (a ktos instrukcji nie doczytał i czegoś-tam nie
    nacisnął/wyjął/...)

    pzdr, Gotfryd