  • 1. Data: 2003-07-11 10:13:03
    Temat: Ustna umowa - wynajmowanie mieszkania...
    Od: "Przemyslaw 'Morp][ik' Berlinski" <m...@n...sedez.iq.pl>

    Witam,

    Przeszukalem archiwum grupy, ale nie znalazlem odpowiedzi na moje pytanie.

    Znajomy wynajmuje od kogos mieszkanie. Ten ktos ostatnio wypowiedzial mu
    umowe najmu. Problem w tym (ciekawe dla kogo), ze umowa ta byla tylko
    i wylacznie ustna - nie ma dokumentu pisemnego. Czy w takim przypadku
    moj kolega, osoba, ktora ma sie wyprowadzic, ma jakies prawa?

    Z tego co wiem, to umowa najmu w innej formie niz pisemnej jest nie
    wazna. Czy faktycznie tak jest? I jakie to moze miec konsekwencje? A
    moze da sie ten fakt jakos wykorzystac przeciwko wlascicielowi mieszkania?

    Bardzo prosze o konstruktywne wypowiedzi na ten temat. Dziekuje bardzo
    za wszelka pomoc.

    Pozdrawiam,
    Morp][ik