    From: nijou <s...@n...malpka.go2.kropeczka.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ustawowy czas na rozpatrzenie reklamacji?
    Date: Fri, 17 Feb 2006 13:24:29 +0100

    Witam. Jakiś czas temu pewna firma ubezpieczeniowa chciała mnie
    naciągnąć na składkę OC za samochód, rzekomo zaległą. 16 grudnia
    złożyłem im reklamację, na piśmie, za potwierdzeniem odbioru. Minęły
    właśnie 2 miesiące, nie dostałem żadnego odzewu od nich. Czy jest jakiś
    ustawowy termin, po którym, jeżeli nie otrzyma się odpowiedzi,
    reklamację uważa się za rozpatrzoną pozytywnie? Dodam, że to branża
    ubezpieczeniowa, więc przepisy odnoszące się do "budki z butami" mogą
    nie pasować...

    --
    [nijou - malpiszon - go2 - kropka - pl]