  • 1. Data: 2003-09-09 14:50:56
    Temat: Ustawa o ksztaltowaniu ustroju rolnego
    Od: "Marcin Goralski" <g...@p...wprost.pl>

    Witam,

    czy ktos moze dostarczyc swoja wlasna interpretacje Art.6, ustep 3 punkt 1 ?
    Czy dobrze rozumiem, ze wyksztalcenie srednie i wyzsze nie musi byc o
    profilu rolniczym ?

    marcin

    I can speak Esperanto like a native ...

  • 2. Data: 2003-09-09 15:09:24
    Temat: Re: Ustawa o ksztaltowaniu ustroju rolnego
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

    > czy ktos moze dostarczyc swoja wlasna interpretacje Art.6, ustep 3 punkt 1
    ?
    > Czy dobrze rozumiem, ze wyksztalcenie srednie i wyzsze nie musi byc o
    > profilu rolniczym ?

    Tak wynika z tego przepisu.

    Dan

  • 3. Data: 2003-09-09 17:38:41
    Od: "Mor" <m...@m...neostrada.pl>

    I tak dokładnie jest

  • 4. Data: 2003-09-10 15:17:28
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@U...pl>

    Użytkownik "Mor" napisał w wiadomości
    > I tak dokładnie jest

    Buuhhhaaaa jest dokładnie odwrotnie.

    W ustawie jest jasno napisane, że rolnicze co najmniej
    zawodowe lub (każde) średnie lub (każde) wyższe.

    ______
    Robert

  • 5. Data: 2003-09-10 16:28:54
    Od: "kizzi" <k...@w...pl>

    > I tak dokładnie jest

    przecież właśnei po to swtorzono tą ustawę, która wprowadza m.in. obowiązek
    posiadania kwalifikacji do prowadzenia działalności rolniczej. w razie
    wątpliwości polecam prace prof. A.Lichorowicza.
    pozdro
    kiz

  • 6. Data: 2003-09-10 17:31:54
    Od: "Mor" <m...@m...neostrada.pl>

    No a co ja Twoim zdaniem przytaknąłem???!!!
    Najpierw czytaj a później się śmiej.

  • 7. Data: 2003-09-10 18:26:54
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@U...pl>

    > No a co ja Twoim zdaniem przytaknąłem???!!!
    > Najpierw czytaj a później się śmiej.

    Ok masz rację. Przepraszam. Nie zauważyłem "nie" w pytaniu.

    ______
    Robert