    From: ELCO <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Usmiercenie psa
    Date: Mon, 29 May 2006 19:31:21 +0200

    Witam. Jest sobie osiedle i droga. Miasto.
    Obok tej drogi jest domek jednorodzinny, na posiadlosci
    ktorej mieszka bardzo duzy pies. Za plotem, przez ktory nic
    nie widac. Otoz idac ta droga (nie ma chodnika) trzeba przejsc obok
    tego plotu i wtedy za niego wyskakuje ujadajac pies. Dzisiaj znowu
    mnie przestraszyl. Prosze sobie wyobrazic jesli nic nie widac za plotem,
    a nagle wyskakuje takie olbrzymie psisko za niego i ujada ponad plotem.
    Byla juz kilka razy policja u wlascicieli ale oni smieja sie im w twarz.
    Dzisiaj moja zona tak sie przestraszyla tego psa, ze uklekla w
    przerazeniu. Jest w ciazy. Zaczynamy chodzic na obkolo zeby ominac to.
    Najlepsze ze ten pies juz kilka razy wyskoczyl, ale nie ma
    oficjalnej informacji ze kogos ugryzl. Poszedlem do wlascicieli,
    powiedzialem ze jesli to sie nie zmieni to ten pies w koncu zdechnie.
    Zaczeli wyzywac mnie, ze zawolaja policje, itp...
    Czy jest jakis prawny kruczek na taki przypadek?
    I drugie pytanie: co mi moze grozic za otrucie tego psa?
    Pozdrawiam!