    From: "NOFX" <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Urzad pracy - wymuszony kurs?
    Date: Mon, 15 Sep 2008 12:14:54 +0200

    Witam
    Mam pytanie, a wlasciwie znajoma.
    A wiec tak. Mieszka obecnie ok 30 km od swojego urzedu pracy, w innym
    powiecie, tutaj niestety nie moze sie zarejestrowac w PUP bo wymagane jest
    zameldowanie.Ostatnio byla w swoim PUP i kobieta jej powiedziala tzn
    probowala zmusic do podjecia kursu ktory odbywal by sie ok 70km od obecnego
    miejsca zamieszkania.Kurs zaproponowany przez PUP ja nie interesuje.Baba
    powiedziala jej ze jak nie zdecyduje sie na ten wlasnie kurs to ja
    wyrejestruja na 3 miesiace.Ostatecznie moze by jezdzila na ten kurs, ale
    podjela teraz nauke jezyka i nie miala by za bardzo czasu.
    Czy jest jakis akt prawny zeby zmuszal do podjecia kursu ??