  • 1. Data: 2005-05-24 09:44:43
    Temat: Krajową Radę Radiofonii i Telewizji bierze sie za internet
    Od: Paweł D. <p...@o...pl>

    W ponad 200-stronicowej "Strategii państwa polskiego w dziedzinie mediów
    elektronicznych na lata 2005 - 2020" opracowanej przez Krajową Radę
    Radiofonii i Telewizji, dziennikarze "Rzeczpospolitej" dopatrzyli się
    kolejnych pomysłów pani Waniek i jej świty, które z pewnością będą
    niezwykle trudne do zaakceptowania przez Internautów.
    http://di.com.pl/news/9967,1.html

  • 2. Data: 2005-05-24 15:30:22
    Od: JanuszHr <h...@p...com>

    Tue, 24 May 2005 11:44:43 +0200, na pl.soc.prawo, Paweł D. napisał(a):

> [...]
    > kolejnych pomysłów pani Waniek i jej świty, które z pewnością będą
    > niezwykle trudne do zaakceptowania przez Internautów.

    momim zdaniem KRRT to najgłupszy organ konstytucyjny - powinno sie go
    rozwiazać natychmiast.Kjiedys na telewizję satelitarna minister dawał
    zezwolenia, a teraz chca dawać zezwolenia na internet i oczywiście pobierać
    opłaty - trzeba takich ministrów poprostu pognać
    JanuszHr

  • 3. Data: 2005-05-24 17:54:25
    Od: Mariusz Zieliński <l...@l...pl>

    Paweł D. napisał(a):
> [...]
    > kolejnych pomysłów pani Waniek i jej świty, które z pewnością będą
    > niezwykle trudne do zaakceptowania przez Internautów.

    Zgraja debili*. Myślę, że już dawno sięgają poza własne możliwości
    intelektualne. Jak takie kalectwo może decydować o internecie skoro nie
    potrafi samodzielnie określić co to jest komputer ... gdyby zrobić test
    to większość nie odróżniłaby go od monitora.

    *) debilizm (za słownikiem języka polskiego wydawnictwa WILGA)
    rz. mnż I, D. -u, blm 'najlżejszy stopień upośledzenia umysłowego
    objawiający się trudnościami w logicznym rozumowaniu, pozwalający jednak
    na uzyskanie wykształcenia podstawowego, wyuczenie się zawodu i
    prowadzenie samodzielnego życia'

    Nie mówcie, że słowo to nie definiuje trafnie większości naszych
    polityków - całe to chłopstwo w sejmie ...

    --
    mariusZIELIŃSKI