  • 1. Data: 2003-02-01 22:18:21
    Temat: Urzad Pracy a ZUS - pomocy
    Od: "Lopez" <l...@t...pl>

    Nie mam pracy i niedawno skonczyl mi sie "kuron" a poniewaz mam na
    utrzymaniu dziecko zostal mi przyznanu niewielki zasilek z opieki
    spolecznej, niestety w Urzedzie Pracy Pani wyrejestrowala mnie poniewaz
    uznala ze mam zasilek wiec nie bedzie nikt za mnie dwa razy placil ZUSu,
    wszystko byloby Ok gdybym nie chciala pracowac a wlasnie zdazyla sie okazja
    taka ze gdybym zrobila kurs w Urzedzie Pracy to moglabym w koncu nie zyc na
    koszt panstwa lecz zajac sie praca, niestety na kurs taki nie stac mnie a
    chyba po to maja byc przeznaczone szkolenia organizowane w UP zeby pomoc
    ludziom czegos tu nie rozumiem, kolejna ustawa bubel czy moze ktos mi to
    wyjasnic?

    pozdr Kasia

  • 2. Data: 2003-02-02 00:26:01
    Temat: Odp: Urzad Pracy a ZUS - pomocy
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Lopez <l...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b1hgcj$9tt$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
> [...]
    > utrzymaniu dziecko zostal mi przyznanu niewielki zasilek z opieki
    > spolecznej, niestety w Urzedzie Pracy Pani wyrejestrowala mnie poniewaz

    to nie pani uznała tylko tak stanowią przepisy ...

> [...]
    > chyba po to maja byc przeznaczone szkolenia organizowane w UP zeby pomoc
    > ludziom czegos tu nie rozumiem, kolejna ustawa bubel czy moze ktos mi to

    nie uważałabym tego za bubel...choc stawki takiej pomocy są faktycznie
    niskie ... jednorazowa pomoc w opiece nie wstrzymałaby zasiłku jeśli to jest
    zasiłek stały takie są jego skutki z dwóch źrodeł nie można otrzymywać
    pomocy...

    ponadto twoim dochodem dodatkowym powinny być alimenty na dziecko ... /
    nasuneła mi się myśl o osobach ,które nie mają żadnego żródla dochodu ? /.
    Sandra

  • 3. Data: 2003-02-02 08:42:40
    Temat: Re: Urzad Pracy a ZUS - pomocy
    Od: "Lopez" <l...@t...pl>

    z dwóch źrodeł nie można otrzymywać
    > pomocy...

    z dwóch źrodeł nie można otrzymywać
    pomocy...
    oczywiscie ze nie ale czy nie mozna zorganizowac tego w taki sposob aby byc
    zarejestrowanym jako bezrobotny z ograniczonymi prawami np do ZUSu bo to
    bylaby faktycznie glupota itp ale w ten sposob Rzad poprawia sobie jedynie
    statystyki i utrudniaja ludziom znalezienie pracy co chyba nie lezy w
    interesie Panstwa, bo przeciez to nie ja place podatki tylko tak na dobrą
    sprawe zyje z nich a takich ludzi jest pewnie wiecej jak dla mnie te
    przepisy sa conajmniej nielogiczne, zalezy kazdemu w koncu na zmniejszeniu
    bezrobocia a Rzad zmniejsza je poprzez wyrejestrowanie z UP?
    Kaska