  • 1. Data: 2003-02-01 20:59:24
    Temat: Emerytura w wieku 60 lat?
    Od: "Urszula" <u...@w...pl>

    Dzien dobry.

    Ze wzgledu na nieco ograniczona informacje i zmiany reform emerytalnych w
    Polsce,
    nie jestem na biezaco i bez konkretnych informacji. Uprzejmie zapytuje, czy
    jest mozliwe otrzymanie emerytury w wieku 60 lat, w wypadku przepracowania 28
    lat w sluzbie zdrowia jako dietetyk (10 lat w szpitalu zakaznym + 18 lat w
    szpitalu Miejskim w sumie 28 lat). Przez ten okres zatrudnienia, skladki
    zostaly odprowadzane przez Zaklad Pracy do PZU.
    Obecnie mieszkam w Niemczech. W tym roku bede miala 59 lat i posiadam
    obywatelstwo polskie. Nie pracuje.
    Uprzejmie prosze o poinformowanie mnie o szansach uzyskania emerytury w wieku
    60 lat.
    Gdzie i kiedy powinnam zlozyc odpowiednie wnioski, ewentualnie zaswiadczenia?

    Dziekuje bardzo

    Duzo serdecznosci i pozdrowienia

    Urszula

    archiwum i przeszukiwanie newsów