  • 1. Data: 2003-03-08 02:42:41
    Temat: Urząd Patentowy - czy ma ktoś formularz?
    Od: "A. Kaniewski" <A...@p...com.ALE.NIE.TO>

    Witam ponownie.

    Na stronach UPRP dostępny jest formularz rejestracji znaku towarowego,
    ale tylko GRAFICZNEGO, tymczasem widziałem w wersji papierowej wnioski
    dostosowane do rejestracji SŁOWNYCH znaków towarowych.

    Od biedy mógłbym to wykserować, ale ktoś może dysponuje jego
    elektroniczną wersją i byłby tak miły i mi go podrzucił?

    pozdrawiam

    A. Kaniewski

    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
    e...@p...com

  • 2. Data: 2003-03-08 10:03:28
    Temat: Re: Urząd Patentowy - czy ma ktoś formularz?
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > ale tylko GRAFICZNEGO, tymczasem widziałem w wersji papierowej wnioski
    > dostosowane do rejestracji SŁOWNYCH znaków towarowych.

    Niedawno składałem wniosek o rejestrację znaku słownego na tym
    właśnie formularzu "graficznym" i nikt w UPRP nie protestował.
    W opisie podałem , że to znak słowny.

    pozd.Pix