    From: Autark <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Urlop wychowawczy - czy moge?
    Date: Thu, 10 Aug 2006 21:57:55 +0200

    Witam serdecznie,

    Zgodnie z ustawa o urlopie wychowawczym spelniam wszystkie wymogi - jestem
    zatrudniony w wymaganym okresie itd.
    Problem w tym, ze moja zona nie pracuje i nie jest zarejestrowana jako
    bezrobotna. Uslyszalem od osoby bioracej taki urlop, ze moge sie o niego
    ubiegac jedynie wtedy, gdy moja zona nie jest w stanie zapewnic opieki
    dziecku np. z powodu wykonywania swojej pracy. W przepisach na ten temat
    nie ma zadnej wzmianki.

    Moja krotka lecz zarliwa prosba :)

    - czy ktos kompetentny moglby mi jasno powiedziec: czy w mojej sytuacji
    moge sie ubiegac o urlop wychowawczy?

    dziekuje z gory za odpowiedz
    pozdrawiam
    A.