    From: "jurciecho" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Urlop wychowawczy
    Date: Thu, 25 Sep 2003 21:38:40 +0200

    Witam,
    Przebywam na dwuletnim urlopie wychowawczym, za który pobieram zasiłek.
    Urlop niedługo się kończy. Wiem , że kiedyś po takim 24-ro miesięcznym
    urlopie można było wystąpić o jeszcze roczny urlop wychowawczy bez prawa do
    zasiłku. Czy, ktoś orientuje się, czy nadal istnieje takie prawo? Jeśli
    tak, to czy pracodawca ma obowiązek udzielić mi tego urlopu na mój wniosek i
    czy obowiązują mnie jakieś terminy w których muszę wystąpić z prośbą do
    pracodawcy? Z góry dziękuję za wszelką pomoc!