  • 1. Data: 2005-01-06 11:53:31
    Temat: Czy zgodne z prawem jest.... Dot. obciazania finansowego za ew. szkody powstale w pracy
    Od: Remek <b...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam pytanko bo tak sie wlasnie zastanawiam i nie bardzo wiem czy zgodne z
    prawem jest:

    Szef zwoluje zebranie i mowi iz: Jesli nastapi przestuj w II czesci firmy to
    on sobie zyczy aby osoba z ktorej winy powstal (np. za pozno przekazala
    informacje lub zamowila jakis komponent, czy cos takiego) uiscila kwote 75
    PLN za kazda taka godzine przestoju...

    No domyslam sie ze samo stwierdzenie nie koniecznie jest lamaniem prawa ;)
    natomiast gdyby takie cos mialo miejsce to czy to jest zgodne z
    obowiazujacym prawem (w umowie nie ma nic o odpowiedzilnosci finansowej ani
    nic takiego)??????

    i w ogole jak to jest z ponoszeniem odpowiedzialnosci finansowej za szkody
    powstale w pracy (dot. np. szkod typu ze ktos cos niezbyt dobrze wykonal i
    trza bylo to powtorzyc itp)

    Bardzo prosze o odpowiedz. Dzieki

    Remek