    From: " Krzysztof" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Urlop na żądanie
    Date: Thu, 22 Dec 2005 22:07:24 +0000 (UTC)

    Witam
    "Urlop na żadanie" - chciałbym dowiedzieć się komu mam to zgłosić przed
    pracą. Czy może być to bezpośredni przełozony jak np. brygadzista, czy mistrz
    czy musi byc to ktoś wyżej rangą jak kierownik, czy dyrektor? Jeżeli to może
    być przełożony niższa ranga /mistrz albo nawet tzw. brygadzista/ to czy moge
    to zrobić drogą prywatną?

    Czy jeżeli we wrzesniu wykorzystany został caly mój urlop, to skoro od tamtej
    pory nabyłem prawa do kolejnych dni urlopu /od tamtej chwili nalezaloby mi
    się ze 5 dni zwykłego/ tak samo przelicza się "urlopu na żądanie"? Czyli wg.
    mojej kalkulacji 4 dni urlopu na żądanie to 1 wypadalby po 3 miesiącach
    pracy. Czy moge po tym czasie juz z niego korzystać? Chciałbym podkreślić że
    jeszcze nigdy z niego nie korzystalem.

    Dziękuje za pomoc
    życze Wesolych Swiąt
    Pozdrawiam