    From: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Urlop dziekański - uprawnienia studenta
    Date: Thu, 5 Feb 2004 14:32:05 -0600

    "misio" <m...@...pl> wrote in message
    news:5bdd.00000d3b.40229f71@newsgate.onet.pl...
    > Czy podczas odbywanego przez nie urlopu dziekanskiego - przysluguja mi
    prawa do
    > ulgowych przejazdow studenckich /czyli prawa ulgi studenckiej/ oraz
    > ubezpieczenie - jelsi mozeciez pomozcie - mile widziany konkretny akt
    prawny z
    > gory dzieki

    Kiedyś to przerabiałem, ale naprawdę już nie pamiętam czym to się skończyło.
    Zasada jest prosta. Ulga należy się studentowi, z ważną/ podbitą legitymacją
    studencką.
    Teraz pozostaje ci sprawdzić, czy w czasie urlopu jesteś studentem (wg mnie
    tak, bo gdyby nie, to nie możesz być na urlopie, bo nie studentowi urlop
    dziekański nie może być udzielony). Z tego tytułu np masz prawo do
    ubezpieczenia.
    A czy powinieneś mieć podbitą legitymacje w czasie urlopu, to nie mam
    pojęcia.