  • 1. Data: 2004-01-14 10:10:01
    Temat: Urlop bezpłatny - a staż pracy POMOCY
    Od: p...@p...onet.pl

    mam konkretne pytanie, w 2003r. byłem na urlopie bezpłątnym 1 miesiąc,
    (pracowałem od czerwca 2003)dziś dowiedziałem się ze w związku z tym bezpłątnym
    urlopem okres urlopu PŁATNEGO zostanie skrócony albowiem moj staz pracy sie
    skrocil z 6 msc do 5 msc CZY TO MOZILWE

  • 2. Data: 2004-01-14 10:27:34
    Temat: Re: Urlop bezpłatny - a staż pracy POMOCY
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    wg. mnie staz pracy liczy sie rowniez jesli chwilowo nie masz pracy.. liczy
    sie od poczatku pierwszego zatrudnienia.

  • 3. Data: 2004-01-14 10:44:33
    Od: "Marcin R. Kiepas" <m...@i...pl.pl>

    Witam

    Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    > bezpłątnym urlopem okres urlopu PŁATNEGO zostanie skrócony
    > albowiem moj staz pracy sie skrocil z 6 msc do 5 msc CZY TO MOZILWE

    Tak, zobacz art. 155 i 174 kodeksu pracy.

    (mrk)

  • 4. Data: 2004-01-14 12:24:43
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    OK. ZLE TO ZROZUMIALEM.. OKRES PRACY WYNIOSL RZECZYWSICE 5 MIESIECY I OD
    TEGO BEDZIE NALICZANY URLOP - ZMYLIL MNIE ZWROT "STAZ PRACY"