  • 1. Data: 2004-01-14 09:39:06
    Temat: Okna
    Od: Marcin <m...@z...com>

    Witam,

    jak to jest ze stolarka okienna - czy wlasciciel mieszkania ma obowiazek
    ja wymienic, albo partycypowac w kosztach, czy jest to tylko jego dobra
    wola?

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2004-01-14 10:33:51
    Temat: Re: Okna
    Od: "hesiunia" <h...@g...pl>

    Uzytkownik "Marcin" <m...@z...com> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > jak to jest ze stolarka okienna - czy wlasciciel mieszkania ma obowiazek
    > ja wymienic, albo partycypowac w kosztach, czy jest to tylko jego dobra

    ale z kim partycypowac?
    a kto ma wymienic?
    ;)
    pozdr

  • 3. Data: 2004-01-14 13:53:22
    Od: Marcin <m...@z...com>

    Dnia 2004-01-14 11:33, Użytkownik hesiunia napisał:

    > ale z kim partycypowac?
    > a kto ma wymienic?
    > ;)

    :) wlasciciel z najemca.

    zgodnie z przepisami do najemcy nalezy malowanie itp, a stolarka okienna
    i zewnetrzna do wlasciciela. tylko teraz jak to wyegzekwowac?

    pozdro
    marcin

  • 4. Data: 2004-01-14 15:24:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@z...com> napisał w wiadomości

    > jak to jest ze stolarka okienna - czy wlasciciel mieszkania ma obowiazek
    > ja wymienic, albo partycypowac w kosztach, czy jest to tylko jego dobra
    > wola?

    Właściciel mieszkania może wymienić, ale nie musi. Musi, jeśli ich stan
    jest taki, że zagraża bezpieczeństwu budynku i jego instalacjom (głównie
    zagrożone jest CO) lub przechodniów (ewentualne spadnięcie kwatery).

  • 5. Data: 2004-01-14 19:08:20
    Od: Marcin <m...@z...com>

    Dnia 2004-01-14 16:24, Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Właściciel mieszkania może wymienić, ale nie musi. Musi, jeśli ich stan
    > jest taki, że zagraża bezpieczeństwu budynku i jego instalacjom (głównie
    > zagrożone jest CO) lub przechodniów (ewentualne spadnięcie kwatery).

    a kto ocenia ich stan? jezeli to sa drewniane okna, ktore maja chyba 50
    lat i maja juz takie przeswity, ze trzeba uzywac duzo izolacji, zeby nie
    bylo w mieszkaniu zimno, a drewno napawa mnie strachem, ze niedlugo
    wypadna szyby? kto ma to obiektywnie ocenic?

    pozdro
    marcin

  • 6. Data: 2004-01-14 21:45:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > bylo w mieszkaniu zimno, a drewno napawa mnie strachem, ze niedlugo
    > wypadna szyby? kto ma to obiektywnie ocenic?

    Ty, bo jako właściciel będziesz odpowiadał za to, jak spadną komuś na
    głowę albo uczynią inną szkodę.