    From: jedrus <j...@n...btx.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Uprawdopodobnienie terminu ?
    Date: Mon, 22 Feb 2010 12:13:48 +0100

    Pisze na grupe bo sekretariat sadu nie bardzo wie o co chodzi sedziemu.
    W pismie stoi tak:

    Sad ....taki a taki.... Pan... czyli ja.... a dalej

    Zgodnie z zarzadzeniem Sedziego Sekretariat xxx Wydzialu ....itd.....
    Sadu ....itd......., zobowiazuje do uprawdopodobnienia terminu w jakim
    uzyskal on dokumenty zalaczone do wniosku o wznowienie postepowania w
    sprawie ...... xxxx.... w terminie 14 dni, pod rygorem odrzucenia.

    O co moze chodzic?

    W dniu 30.09.2008r. odbyla sie rozprawa na ktorej nie posiadalem
    stosownych dokumentow potwierdzajacych nieprawidlowosc w wyliczaniu
    swiadczen przez mojego pracodawce.
    Sedzia zawiesil sprawe do momentu uzyskania stosownych dokumentow.
    W lipcu 2009 otrzymalem wreszcie dokument potwierdzajacy moje zeznanie
    skladane w sadzie wiec napisalem do sadu prosbe o "wznowienie
    postepowania" w ktorym dolaczylem dokumet z nowymi faktami ktore
    pojawily sie w sprawie. Data lipca 2009 jest na dokumencie a wiec po
    rozprawie w 2008r..

    Co mam uprawdopodobnic?
    Czy moze mam doslac oryginalne dokumenty ktorych kopie zalaczylem w
    pismie? Wolablym oryginaly pozostawic u siebie. Zreszta na kopii prosby
    o wznowienie z oryginalnymi zalacznikami mam stempelek biura podawczego
    sadu.

    --
    jedrus