  • Data: 2003-10-02 09:35:08
    Temat: Uplok i kontrola
    Od: Jarek <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupowiczow.

    Zapewne watek sie powtarzal, ale nie moglem znalezc zblizonej
    do mojego problemu odpowiedzi.

    Dostalem nakaz zainstalowania u sibie w komputerze programu
    "Uplok" (www.uplook.net).

    Program ten pozwala na podgladanie obrazu z monitora klienta,
    liste procesow, czy tez oblicza czas przeznaczony (w %) procesowi
    "gg.exe" )jak wiadomo gadu gadu. Poza tym, pozwala na przegladanie
    danych na dysku lokalnym klienta i wiele wiele innych.

    Czy prawo polskie (zapewne kodeks pracy) reguluje ta kwestie ?

    Pracuje jako programista i szczerze mowiac nie zycze sobie
    by w kazdej chwili mogl do mnie zagladac "szef" i widziec moje
    poczytania.

    Bardziej wg mnie powinien kierunkowac sie na efekt mojej pracy niz na
    sposob jej wykonania. (statystyki, lub chocby odwiedzane strony -
    statystyki proxy na serwerze (bramie).

    Prosze o porade,

    Pozdrawiam,
    Jarek

    PS. Praca wykonywana w oparciu o umowe o prace.