  • 1. Data: 2006-07-26 13:17:13
    Temat: Upadłość - jaka kategoria?
    Od: "Andrzej" <m...@o...pl>

    Cześć,
    Miałem podpisane z firmą dwie umowy na stworzenie strony WWW i napisanie
    programu. Jedna była umową o dzieło, druga umową licencji. Z powierzonych zadań
    się wywiązałem, ale firma upadła i nie wypłaciła mi wynagrodzenia. Chcę tę
    wierzytelność zgłosić do powołanego sędziego-komisarza, tylko mam problem z
    określeniem do której kategorii wierzytelności są zaliczane obie umowy. Czy
    mógłby mi ktoś to podpowiedzieć???

    Pozdro
    Andrzej

  • 2. Data: 2006-07-26 15:44:27
    Temat: Re: Upadłość - jaka kategoria?
    Od: "p...@n...pl" <z...@w...pl>

> [...]
    | wierzytelność zgłosić do powołanego sędziego-komisarza, tylko mam problem
    | określeniem do której kategorii wierzytelności są zaliczane obie umowy.

    Cześć
    bez watpienia kategoria 3
    pozdr
    pka