  • 1. Data: 2003-07-07 09:27:33
    Temat: Umowa zlecenia a odszkodowanie
    Od: "Burdzik" <b...@i...pl>

    Witam!

    Ponieważ na poprzedniego posta nikt mi nie odpowiedział skracam go (może nie
    chce się nikomu czytać)
    ponawiam moje pytanie
    Mam następujący problem. Nie mogę się dogadać z pracodawcą. Mamy umowę
    zlecenia (aby uniknąc zusu, bo
    stosunek pracy istnieje nieformalnie). W czasie trwania obecnego zlecenia
    na ustalonych warunkach prezes zmienił je mówiąc mi, że
    dostanę za 3 miesiące łącznie z tym który trwa "1/2 etatu" i połowę
    pieniędzy (umawialiśmy się na pełny "etat").
    Niestety umowa jest tylko ustna. Chciałbym się dogadać z Prezesem, ale jeśli
    nie to chciałbym się poradzić jaki pozew mam wnieść.
    Czy wnieść pozew o zmianę umowy zlecenia na stosunek pracy (jestem w stanie
    to udowodnić, że
    stosunek pracy był) a później odszkodowania za zmianę warunków umowy bez
    mojej zgody. Czy może zażądać zadośćuczynienia za zerwanie umowy. Proszę o
    rady i
    ewentualne wskazówki jakie dowody zgromadzić i przedstawić przed sądem.

    Burdzik

  • 2. Data: 2003-07-08 22:30:30
    Temat: Re: Umowa zlecenia a odszkodowanie
    Od: "Tomasz Czmochowski" <c...@d...pl>