  • 1. Data: 2005-03-04 17:47:14
    Temat: Umowa zlecenia a o działo
    Od: "Waldek" <w...@w...pl>

    Jestem studentem i za bardzo nie zanm się na zawiłościach prawa.
    Proszę mi wyjaśnić co dla mnie jest bardziej korzystne i jak jest różnica
    WAldek

  • 2. Data: 2005-03-04 22:00:02
    Temat: Re: Umowa zlecenia a o działo
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-03-04 18:47 :
    > Jestem studentem i za bardzo nie zanm się na zawiłościach prawa.
    > Proszę mi wyjaśnić co dla mnie jest bardziej korzystne i jak jest różnica

    Obie formy umowy są korzystne, w zależności od tego, czego oczekujesz.
    Ale tego nie wiemy.
    Natomiast różnice znajdziesz na pewno w google.
    w.

    --
    Wolę mieć legalnego Windowsa
    niż kradzionego Linuksa

  • 3. Data: 2005-03-04 22:01:08
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Wojtek Szweicer wrote:
> [...]
    > Ale tego nie wiemy.
    > Natomiast różnice znajdziesz na pewno w google.

    ba, obie formy są tak samo niekorzystne.
    zdecydowanie lepsza byłaby umową o pracę.

  • 4. Data: 2005-03-04 22:38:54
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Beniamin wrote:
    > Szykuje się jakiś kontrakt dla armii? (umowa o działo ;)

    Tak.
    Umowa zlecenia na wykonanie działa.

  • 5. Data: 2005-03-04 22:39:38
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > Jestem studentem i za bardzo nie zanm się na zawiłościach prawa.

    Szykuje się jakiś kontrakt dla armii? (umowa o działo ;)

    Pozdrawiam,
    Beniamin