  • 1. Data: 2002-10-24 11:04:04
    Temat: Umowa z płatna TV
    Od: "Baequesh" <t...@i...pl>

    Witam!
    Jestem abonentem Cyfry+. Umowę podpisałem ponad rok temu. Na jej podstawie
    przysługują mi pewne prawa, z których teraz chcę zrobić użytek. Cyfra
    odmawia jednak spełnienia tych warunków uzasadniając, że w międzyczasie
    umowa się zmieniła i zapisy na które się powołuję zostały anulowane.
    Twierdzi też, że nową umowę wysłali mi pocztą (nic nie dostałem) i uznali,
    że jeśli nie zrywam umowy (taka mozliwość przysługuje mi w momencie jej
    zmiany), to ją akceptuję.
    Kto ma rację? Na co się powoływać w ewentualnym "piśmie protestacyjnym"?
    Pzdr
    Adam

  • 2. Data: 2002-10-24 11:55:47
    Temat: Re: Umowa z płatna TV
    Od: "lidmar" <l...@g...pl>

    > Witam!
    > Jestem abonentem Cyfry+.

    przyjmij wyrazy współczucia :-)

> [...]
    > zmiany), to ją akceptuję.
    > Kto ma rację? Na co się powoływać w ewentualnym "piśmie protestacyjnym"?

    Powołaj się na to, że nie został ci dostarczony nowy regulamin umowy, a co
    za tym idzie, nie znajduje on wobec Ciebie zastosowania - art. 384 i 384(1)
    kodeksu cywilnego,

    pzdr

    marek

  • 3. Data: 2002-10-24 12:30:45
    Od: "Baequesh" <t...@i...pl>

    Użytkownik "lidmar" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Powołaj się na to, że nie został ci dostarczony nowy regulamin umowy, a co
    > za tym idzie, nie znajduje on wobec Ciebie zastosowania - art. 384 i
    384(1)
    > kodeksu cywilnego,

    O to mi chodziło, dziękuję!

    Pzdr