  • 1. Data: 2002-10-24 10:20:20
    Temat: Ochrona danych osobowych
    Od: ">>> EDGAR <<<" <e...@t...pl>

    Witam!
    .......... jak w temacie od kiedy obowiązuje?
    Czy urząd czerpiący dane na mój temat, z jakiejś bazy danych (na dodatek
    baza ma masę błędów)
    popełnia przestępstwo?
    Nie chciano mi udzielić odpowiedzi skąd maja informacje jak zapytałem,
    urzędniczka natychmiast
    zmieniła temat jak zapytałem o bazę danych i zaczęła narzekać na swoje
    warunki pracy.
    Pisałem już posta w związku z podatkiem drogowym, to pytanie właśnie tej
    sprawy
    dotyczy, udowodniłem błąd urzędowi ze pojazdu nigdy nie miąłem.
    Czy mogę wystąpić o usuniecie moich danych osobowych z tej bazy danych?
    Pozdrawiam wszystkich.