  • 1. Data: 2003-01-22 08:39:47
    Temat: Umowa przedwstępna z developerem
    Od: "Auto" <m...@w...pl>

    Witam!

    Zamierzam kupić mieszkanie od developera a w zasadzie za pośrednictwem
    agencji, w związku z tym mam pytanie czy umowę przedwstępną zawierać w
    obecności notariusza? jeśli tak to na jakie dodatkowe koszty się narażę?
    Moja sytuacja jest troszkę nietypowa bo do IV2003 zamierzam wpłacić prawie
    całość inwestycji (co gwarantuje mi stałą cenę i miejsce parkingowe) a
    realizacja inwestycji planowana jest na XII2003.?

    Cy w majestacie prawa płacąc agencji prowizję za obsługę prawną transakcji
    jestem w jakiś sposób zabezpieczony ich odpowiedzialnością?

    A może ktoś chętnie się podzieli swoimi doświadczeniami związanymi z zakupem
    mieszkania od developera...
    chętnie na priv m...@w...pl

    Z góry dziękuję za celne odpowiedzi!

    Pzdr

    Marek

  • 2. Data: 2003-01-22 16:35:13
    Temat: Re: Umowa przedwstępna z developerem
    Od: "Piotrus" <p...@d...com.pl>

    > Cy w majestacie prawa płacąc agencji prowizję za obsługę prawną transakcji
    > jestem w jakiś sposób zabezpieczony ich odpowiedzialnością?

    ^^^^^^^
    HA HA HA

    Sprawdź developera, księgi wieczyste itp itp, pojedz na inne osiedla
    developera, pogadaj z ludźmi. Ale szczerze powiem - Jeżeli nie zapłacisz to
    dopłacisz max 5% wartości mieszkania jeżeli je podniosą. A szanse na
    podniesienie mają żadne bo nic nie sprzedadzą. Możesz u developerów
    negocjować ceny - każdy ładnie teraz schodziw dół. Nie bierz się na lep -
    zapłać teraz to nie zmienimy ceny i coś dostaniesz - i tak i tak to
    dostaniesz. Developerzy mają teraz nóż na gardle. Wielu ma poważne kłopoty z
    płynnością. Ja bym się bał wpłacić za niewybudowane.
    Pozdrawiam
    ]