    From: "-+r-m-k+-" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Umowa przedwstepna bardzo prosze o pomoc
    Date: Wed, 17 Aug 2005 20:43:39 +0200

    Witam

    Mam problem. Chce zawrzec umowe przedstepna (zwiazane jest to z uzyskaniem
    kredytu hipotecznego) na zakup mieszkania i garazu. Dostalem formularz
    takiej umowy z banku, tam jest takie sformulowanie "przedmiotem umowy jest
    nieruchonosc - mieszkaniem polozone w ........... przy ulicy .......... -
    dla ktorej jest prowadzona ksiega wieczysta KW Nr ........ przez Sąd
    Rejonowy w ......... Wydzial Ksiag Wieczystych.

    W zwiazku z tym mam pytanie. Czy moge dodac do tego podpunkt ze zwrotem
    "nieruchomosc - garaz" zamiast "nieruchomosc - mieszkanie", a ciag dalszy
    bedzie dobry - tzn. "(...) prowadzona jest ksiega wieczysta(...)" ???
    Glownie chodzi mi o to, czy mieszkanie i garaz sa tak samo
    "ewidencjonowane" - maja oddzielne akty notarialne itd., czy moze jest to w
    jesnym akcie, wraz z mieszkaniem ?

    Uprzejmie prosze o szybka odpowiedz, mam czas tylko do jutra na podpisanie
    takij umowy :/

    P.S. Moze ktos sie orientuje, ile notariusz zedrze ze mnie za taka umowe ?
    :/ Wartosc mieszkania 70 tys., garazu 10 tys. zl.

    Dziekuje z gory i zycze milego wieczoru.

    --
    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl